2013/12/30

marinaa lumesta mutta ennen kaikkea sen puutteesta


Komeasti myöhässä tämäkin postaus. En muistanut 25. päivä kuvaa ottaa, vaan vasta eilen 29. päivä sain sen tehtyä. Aina oli ehtinyt tulla pimeää, kun jälleen muistin asian. Mutta oikeastaan samapa tuo minä päivänä kuvan ottaa, ei tuolla luonnossa nyt mitään muutosta näytä tapahtuvan. Samaa vanhaa, ruskean kuollutta joka paikassa. Odotin niin kovasti, että tähän joulukuun kuvaan olisin saanut ikuistettua lunta, mutta ei. Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että mulle alkaa olla ihan samantekevää tuleeko sitä lunta tänä vuonna vai ei. Ottaa niin päähän.

Joulu sujui kumminkin leppoisasti, vaikka lumettomuus paljon pilasikin mun joulufiilistä. Sain paljon kivoja lahjoja, enemmänkin kuin mitä olisin toivonut. Unirytmi on aivan sekaisin, menen nyt nukkumaan silloin kun aikaisimpina kouluaamuina herään… Olin suunnitellut viimeinkin saavani lukea tämän loman aikana kaksi sisustuslehteä ja yhden kirjankin loppuun ja miksei vaikka noi kaksi mielenkiintoista kirjaakin, jotka sain lahjoiksi, mutta miksikäs nyt niitä, kun on tuo Tuntematon sotilas niin paljon tärkeämpi ja kiinnostavampi. Ja oli ehkä huonoin valinta ikinä laittaa ÄI4 ja ENA5 samaan jaksoon. Nimittäin heti kun olen lukenut TS:n, pitää lukea siinä kolmessa viikossa ennen koeviikkoa kaksi kirjaa lisää. Ei naurata ei. Jotenkin nyt on vaan mieli todella maassa. Olisin varmasti pirteämpi, jos sen lumen laskeuduttua maahan olisi tämä pimeys edes hieman väistynyt. Pah, taitaa olla toiveajattelua…

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!