2013/06/01

summer again

Large

Ihana kesäloma saapui viimeinkin. Nyt saan puuhastella ja haaveilla rauhassa. Musta on kyllä tuntunu jo viime viikolta asti kesältä, koska lämpö on hellinnyt ja koeviikko oli tosi rento. Periaatteessa vaan makoilin kotona. Mutta kokeet meni todella hyvin, ysejä ja kymppejä. Vielä on kuitenkin kesäkuussa psykan koe tehtävänä, mutta se siitä sitten. Eilen seikkailin Stockmannilla. Ostin kaksi lautasta Runoa. Ne on ollu pitkään mun haavelistalla. Ja tänään sain viimeinkin luettua Koti ja keittiö -lehden 5/2013 numeron. Se oli huhtikuun lopusta asti odottanut pöydällä lukijaansa. En antanut itselleni lupaa avata sitä, ennen kuin kaikki koulujutut olisi ohi. Tänään pitkä odotus palkittiin - mun iloksi lehti pursui taas kerran ihania juttuja ja ideoita. Seuraavaksi vuoroaan odottaa numero 6/2013. Mun sisustusinto on kasvanu ihan mahdottomaks! Ostoslistalta löytyy nyt pari tyynyä, ehkä pehmeä huopa, vaatetanko ja henkareita, Finlaysonin lakanat. Mutta ennen ostostentekoa oman huoneen kesäsiivous odottaa. Joko mä oon vaan tosi hyvä järjestelemään tavaroita tai se huone on musta aukko, koska niin pieneen tilaan ei vaan voi mahtua niin paljon tavaraa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!