2013/06/29

story of a girl

mmmmm | via Tumblr

Olen tyttö, joka
ei ole sen erilaisempi kuin kukaan muukaan.
Olen tyttö, joka
on kuitenkin omalla tavallaan ainutlaatuinen.
Olen tyttö, joka
lukee ja kirjoittaa mielellään.
Olen tyttö, joka
myös nukkuu ja syö mielellään.
Olen tyttö, joka
ei koskaan lakkaa haaveksimasta.
Olen tyttö, joka
ei pelkää mutta varoo.
Olen tyttö, joka
välillä kuvittelee muiden olevan ajatustenlukijoita.
Olen tyttö, joka
luottaa, uskoo, arvioi, kritisoi, mutta kommentoi mielessään.
Olen tyttö, joka
on rennoimmillaan läheisimmän ihmisen seurassa.
Olen tyttö, joka
ei syö McDonald's:issa eikä osta H&M:stä.
Olen tyttö, joka
arvostaa luotettavuutta ja oikeudenmukaisuutta.
Olen tyttö, joka
tarvitsee rakkautta ja läheisyyttä elääkseen.
Olen tyttö, joka
uskoo itseensä, ei Jumalaan.
Olen tyttö, joka
on hiljainen ja määrätietoinen sekä realistinen mutta höystetty hitusella höpsöyttä.
Olen tyttö, joka
on itsevarma ja epävarma.
Olen tyttö, joka
osaa olla sarkastinen mutta sensitiivinen.
Olen tyttö, joka
valvoo myöhään, nukkuu pitkään, eikä osaa muuttaa tapojaan.
Olen tyttö, joka
on tottunut olemaan hyvä monissa asioissa.
Olen tyttö, joka
ei välillä osaa arvostaa muiden työpanosta.
Olen tyttö, joka
joskus luulee, että maailma pyörii hänen napansa ympärillä.
Olen tyttö, joka
haluaa auttaa muita, mutta ei aina osaa.
Olen tyttö, joka
on todella sitoutuvainen.
Olen tyttö, joka
mahdollisesti kärsii eroahdistuksesta.
Olen tyttö, joka
mieluummin makaa sohvalla kuin kohottaa kuntoaan.
Olen tyttö, joka
huolehtii huomisesta.
Olen tyttö, joka
rakastaa.
Olen tyttö, joka
yrittää rakastaa kaikkia, ja tarkoittaa sitä, kun sanoo rakastavansa.
Tyttö, joka rakastaa hellästi, huomaavaisesti, rajusti, intohimoisesti, uskollisesti, pyytettömästi, ikuisesti.
Olen tyttö, joka
elää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!