2013/05/05

the time of change

Nyt blogissakin puhaltaa uudet tuulet kuin keväisin ikään. Pitkään aikaan en ole tälle mitään muutoksia tehnyt, mutta nyt viimein päätin muuttaa sen, mikä ei oikein koskaan ole toiminut. Nimittäin nimi. Vanha nimi Asphyxiated oli suht nopeasti tekaistu eikä se mulle sen suurempaa merkitystä sisältänyt. Sana on vaikea lausua ja kirjoittaa eikä se myöskään oikein koskaan ole kuvastanut tätä blogia, mua tai mun sielunmaailmaa. Tukehtunut on nimittäin aika synkähtävä sana ja musta ainakin tuntuu, että mä ja tää blogikin on jotain aivan muuta. Uusi nimi oli aika helppo keksiä. Ihana on mun viimeisen vuoden aikana ehkä kaikkein eniten käyttämä sana ja se kuvastaa niin hyvin kaikkea sitä, mitä nään ja millaisena nään. Ihana myös mun mielestä näyttää kirjoitusasussaan samanlaiselta kuin mitä tarkoittaa. Se on lyhyt ja ytimekäs, mutta lempeä ja positiivinen. Vähän niin kuin minä...

Mutta nyt kaikille ihanille hyvää yötä ja kaunista kevättä!

<3 Janna

2 kommenttia:

  1. oih mikä ihana nimi blogille... ihana ulkoasu (: vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana nyt vaan on.. ihana :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!