2013/03/16

the final countdown

Tumblr_mienkkytch1qaay1oo1_250_large

Täytin eilen 17 vuotta. Enää 364 päivää täysi-ikäisyyteen. Koska musta oikeen tuli iso? Tai no fyysisesti en oo kyllä isoa nähnytkään. Mut saa aina hymyilemään se, kuinka pieneltä mä näytän mun poikaystäväni vieressä: meillä on varmaan ainakin 25 senttiä pituuseroa..

Lukio neljässä vuodessa on se mun juttu. Saan valita kaikki mua kiinnostavat ja innostavat kurssit. Mitään ei tarvii jättää pois. Oon niin ilonen, että mulla on mahdollisuus opiskella aineita, joista oikeesti pidän, enkä vaan niitä, joita johonkin tulevaan opinahjoon pääseminen vaatii. En vielä edes tiedä, mitä haluisin tulevaisuudessa opiskella. Tai paremmin sanottuna en osaa valita. Mulla kun ois halua ja mahiksia vaikka mihin.

Kevät on alkanu viimeinkin tulla. Aurinko paistaa joka päivä. Mutta kylmä on. Vois pakkanen jo painua kesäunille. Alkaa nimittäin toi viiteen eri vaatekerrokseen hautatuminen ottaa palloon, kun ei ulkona edes kahdella kerroksella pärjää millään.

Sisustus- ja oma asunto -kuume nostaa päätään nykyään yhä useammin. Haaveillaan poikaystävän kanssa omasta kodista. Sain viimeinkin aloitettua Arabian Runo-astiaston keräämisen. Se ja vuosien varrella kerääntyneet muumimukit tulee virallisesti käyttöön vasta sitten ekassa omassa kodissa. Parhainta mun elämässä on tällä hetkellä kasvot ja mielen valaiseva aurinko ja ne kullanhohtoisin muistoin värjätyt hetket rakkaan sylissä, siinä rauhassa, sanomatta mitään, mutta tullen lämpimäksi toisen lämmöstä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!