2013/01/01

from 12 to 13

24421_462288453807373_2030531325_n_large

Vuosi on taas kulunut loppuun. Itse asiassa nyt on jo uusi alkanut. 2013. Olen syntynyt vuonna 1996. Tuntuu vanhalta, vaikka ikä lähentelee vasta 17... 


Tumblr_mfunnirxth1s22h9uo1_500_large

Vuosi 2012 oli mahtava. Kaikin puolin. Tammikuussa erosin ekasta poikaystävästäni (okei, ei ehkä kuulosta mahtavalta, mutta yksi parhaimmista päätöksistä mitä tein). Helmikuussa matkustin Kanarian saarille. Maaliskuussa täytin 16 vuotta. Huhtikuussa fiilistelin tilaamaani mekkoa. Toukokuussa rakastuin uudestaan. Kesäkuussa loppui peruskoulu. Heinäkuussa lomailin. Elokuussa alkoi lukio. Syyskuussa oli ensimmäinen koeviikko. Lokakuussa oli ensimmäistä kertaa viikonmittainen syysloma. Marraskuussa laiskistuin erityisesti blogin suhteen. Joulukuussa matkustin Viroon poikaystäväni ja tämän perheen kanssa.


Tumblr_mfx7btrsrd1rnus2io1_500_large

Viime kesää on ikävä, vaikka säiden puolesta sitä ei voi kehuakaan. Silti sitä on ikävä.. Musta tuntui, että kesällä yritin ja ehkäpä jopa vähän onnistuinkin ryhdistäytymään tämän blogin kanssa, mutta nyt syksyllä ja lukion alkamisen jälkeen se kaikki on todellakin historiaa. Mun aika on pääosin kulunut kokonaan koulun ja poikaystävän kanssa. Oon ollu mun rakkaan kanssa jokaisen hetken, mikä meille vaan on suotu. Koulu on kumminkin syönyt suurimman osan ajastani. Onneks tää jakso ei oo paha. Ja nyt on loma. Positiivisesti ajateltuna kokonaista 6 päivää jäljellä. 


Tumblr_mfx7b35l501rnus2io1_500_large

Jouluna oli ihanaa. Sekä nyt uutena vuotena. Oon vaan ollu kauheen väsyny viime aikoina. En tiiä varsinaisesti, että miksi. Luulenpa, että nää kouluhommat ja pimeys vaikuttaa muhun negatiivisesti. Mä odotankin kevättä innoissani. Sääli vaan, kun tässä on vielä kaks talvikuukautta jäljellä. Tuntuu, ettei millään jaksaisi.. Onneks mulla on mun tärkeimmät ihmiset ympärilläni joka päivä.


Box-candy-cute-dark-favim.com-595789_large

Vuonna 2012 itkin paljon. Itkin sekä ilosta että surusta. Ehkä kuitenkin enemmän ilosta. Oon ollu niin onnellinen kuluneena vuonna, etten osaa sanoin kuvata mun tunteita. Mulla ei oo koskaan ollu näin rauhallinen, luottavainen ja rakastava fiilis. Mun elämä on tosi ihanaa. En vaihtais siitä mitään. 


574767_404533932964789_448869479_n_large

Toivottavasti teillä lukijoillakin on takana hieno ja antoisa vuosi, tehdään tulevasta vuodesta vieläkin parempi!

Janna

ps. Musen keikka odottaa jälleen heinäkuussa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!