2012/11/14

Tumblr_mdh9zgha2r1qf7r2fo1_1280_large

Mulla on koulua neljään asti. Toinen jakso on ihan lopussa, viimestä kokonaista viikkoa viedään. Ens viikolla on koulua vielä maanantaina ja tiistaina, sitte keskiviikkona alkaa koeviikko. Viis koetta järjestyksessä terveystieto, enkku, fysiikka, historia ja mantsa. Sekä yks päivä, jollon ei oo koetta. Ihan hyvä juttu. Mut nyt vielä ennen koeviikon alkamista, mulla on paljon tekemistä. Sen ohella, että pitäis niihin kokeisiin lukeminen aloittaa, mun täytyy saada ens viikoks et:n oppimispäiväkirja, tt:n ja mantsan kurssityöt valmiiks. Pahin noista on mantsan kurssityö ja oon sen kanssa vasta ihan alkutekijöissä, joten se vähän tässä stressaa. Oon kans saanu taas pienen nuhan, joka tekee mun väsyneestä olosta vielä vähän kehnomman.

Tällä hetkellä oon et-tunnilla ja katotaan Matrixia, mutten jaksa keskittyä siihen, koska muuten nukahtaisin. Ja sitä paitsi se ei vaikuta kauheen kivalta leffalta.. Taidanpa vaan tuijottaa tätä tietsikan ruutua. Ja pahoittelut, etten oo postaillu ku viimeks joskus lokakuun loppupuolella (mitä siitähän on jo pian kuukaus..) mut on vaan koko ajan ollut tekemistä joko koulun (ja pääasiallisesti sen) tai joittenki omien asioiden kanssa. 

Onneks tän tunnin jälkeen pääsen taas hetkeks mun poikaystävän luo. Sen ihmisen läsnäolo on paras hoito kaikkiin ongelmiin<3 Eipä mulla paljon muuta sanottavaa tähän väliin ole. En malta odottaa, että joulukuu alkaa, kahden asian takia: 1) uus ja helpompi jakso alkaa ja 2) joulu lähestyy!

Nyt taas joksikin aikaa moikkamoi!

Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!