2012/10/07

what words just can't convey

Ensimmäinen koeviikko loppu keskiviikkona. Uus jakso alko torstaina. Ei yhtään naurata, ku on neljänä päivänä neljään asti koulua. Oon nimittäin vasta viiden jälkeen kotona... Mut onneks vastapainoks mul alkaa kolmena aamuna vasta klo 9.45. 

Tumblr_mb9utejeue1rh642zo1_500_large

Tää viikonloppu on ollu rennoin sitte pitkään aikaan. Kävin eilen kaverin luona sekä joogassa ja illalla tein kaikki läksyt. Tänään oon vaan kattonu tv:tä ja viikkaillu lakanoita. Ja lakannu kynteni. Odottanu koska pääsen taas juttelemaan mun kullan kanssa, sillä sil oli harrastusmenoja. Viime aikoina ollaan käyty läpi mielenkiintoisia ylä- ja alamäkiä, mut ne on vaan vahvistanu meidän suhdetta. Oon siitä niin ilonen ja onnessani! Pian elellään jo viidettä yhteistä kuukautta <3 Se ei ehkä vaikuta tai kuulosta paljolta, mutta on se. Varsinkin sisällöllisesti. 

Vptaceyldb7bv5dffc32g9geeh9hqa2l_large

Mun elämä on enemmän kuin mallillaan tänä syksynä. Vuosi sitten olin just alottanu ensimmäisen seurustelusuhteeni ja kaikki oli ihan outoo, uutta ja ihanaa. Valitettavasti kundi osoittautu mulle vääräks, mut toisaalta oon ilonen, että näin kävi. Koska sain mahdollisuuden löytää paremman ihmisen mun rinnalle. Ja mä löysin sellasen. Tosi nopeesti viel kaiken lisäks. Oon mä varmaan jotain tehny elämässäni oikein, että jumalat on mulle tollasen helmen säästäny ja valikoinu. Universumista tuskin löytyy toista yhtä paljon elämästään iloitsevaa ja onnellista tyttöä kuin minä. 

Tumblr_ma4p4bt98i1qf3gy5o1_500_large

Syvällisistä pohdinnoista takasin maanpinnalle. Musen uusin levy on julkaistu. Kävin ostamassa sen heti julkaisupäivänä, koska satuin silloin kaupoilla pyörimään. Aivan mahtava albumi, täytyy myöntää. Oon aivan myyty sen kappaleista, enkä malta odottaa joulukuussa olevaa keikkaa! Ei tässä onneks ookaan ku vaan reilu kaks kuukautta jäljellä.

Tumblr_ma4p5nrfvw1qf3gy5o1_500_large

Mutta ennen kuin suuntaan katseeni joulukuuhun, odottelen kiltisti syyslomaa. Mulla on tiedossa luksusloma, koska saan kokonaista yhdeksän päivää vaan olla ja maata. Rentoutua rauhassa kotona. Hyvässä lykyssä nukkua murun kainalossa. Viisi päivää vielä ja sitten mun kuusi viikkoa odottamani loma on täällä. Elämä on ihanaa.

Kaunista syksyä kaikille lukijoille ja seurailijoille!

xoxo Janna

2 kommenttia:

  1. Kirjotat niin kauniisti!!!! Ihanaa luettavaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällasista kommenteista tulee aina niin hyvälle mielelle :) Kiitos!

      Poista

Kiitos kommentistasi!