2012/09/22

mä oon tähdet taivaalla, mä oon vuori korkeella

Tumblr_maqtiws9oy1rggd33o1_500_large
Tumblr_m97zcftyc61r5hauro1_400_large
Tumblr_m7mhcq4tby1qghthno1_500_large

Oon jämähtäny sängyn pohjalle Macbook Airin kanssa, vaikka pitäis olla ahkera eli tehdä läksyt ja alkaa lukee kokeisiin. Eka koeviikko alkaa ens keskiviikkona. Mulla tosin eka koe vasta perjantaina eli saksa ja sillä mennään. Lauantaina sitten vuorossa lyhyt matikka, maanantaina äikkä, tiistaina espanja ja vikana psyka. Kyl mä täst selviin. Kauheesti kaikki paasaa, että pitää lukee ihan hirveesti ja mun kaveritki on aika sekasin. Miks mua ei vaan jaksa kiinnostaa hermoilu koeviikosta..? :D Se ei kuitenkaan oo mikään elämän ja kuoleman asia ja se toistuu viel moooonta kertaa mun elämässä ja kun yrittää parhaansa turhaan hermoilematta niin hyvä tulee. Ehkä oon saanu vähän uutta ja rennompaa tuulta mun opiskeluihin, kun seura (lue: poikaystävä) tekee kaltaisekseen. Seuraavat kaks viikkoo (itse asiassa kyllä jo alle, jeeee!!) mun elämä on vaan koulua, lukemista ja vähän lisää lukemista. Ei täs muuten mitään. Pian tää vaihe on ohi ja lokakuu ja hetkellinen vapaus alkaa. Nyt pitää vaan jaksaa. Seuraavaks voisinki tästä mennä suihkuun ja syömään jotain ja sitten alottaa vaikka espanjan läksyistä (helpoimmasta ja nopeimmasta päästä siis).

Mukavan kirpsakoita ja nättejä syyspäiviä kaikille (siis niille, jotka niistä ehtii nauttimaan ja ulkoilemaan..)!

Janna



Ps. Että mua ärsyttää tää Bloggerin uus ulkoasu. Tää ei toimi niinku mä haluisin, esimerkiks noiden videoiden kohdalla. Murrr....

2 kommenttia:

  1. Janna, käyppäs kurkkaamassa mun blogiin kun siellä olis sulle haaste! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookkei, täytyypäs käydä katsomassa :) Oon kyllä tosi huono tekemään mitään haasteita, nytkin on kaks odottamas ja toinen jo kesäkuusta asti..! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!