2012/08/12

you are my sun, my moon, and all my stars

Tumblr_m8mvi6raog1qjtdvno1_500_large
Tumblr_m8nkzi3xyk1rbqkcoo1_500_large
Bd5028e0e48f11e19f3f22000a1c00f7_7_large
Tumblr_m8nhfogwb31qkjqobo1_500_large

Kesä loppuu siihen mistä koulu alkaa.

Noin mä oon tuntenu koko sen kymmenen vuoden ajan
mitä oon ekaks vuoden eskarissa ja sitten yhdeksän vuotta peruskoulussa käyny.
Vaikka kuinka ois ollu lämmintä sen koulun alkamisen jälkeenki,
ei mikään ollu enää samalla tavalla kuin sillon kesällä.

Arki tulee kuvioihin.
Muutamina vuosina muistan kaivanneeni sitä,
tänä vuonna en niinkään paljon.

Mulla on ollu niin mahtava kesä,
ettei mikään aikasempi vedä sille vertoja.
Siihen on kuulunu just ne ihmiset, joiden kanssa oon halunnu olla,
ja tapahtunu yllättävästi myös monet suunnitellutki asiat.
Kesällä 2012 tapahtui myös paljon sellasta,
josta en ois osannu edes haaveilla tapahtuvan.

Tää kesä jää säidensä puolesta mieleen sateisena ja viileänä,
mut kokemusten puolesta sydäntä ja mieltä lämmittävänä.
Kesän 2012 ajalta mun kalenterin aukeamilta paistaa aina aurinko,
vaikka kuinka tulevat syyssateet vihmois vettä naamaan.

Muistot ja kokemukset jää
ja niitä on ihana muistella rakkaiden kanssa
sisällä käpertyneenä vilttiin
syksyn opintojen keskellä.

Toivottavasti teillä kaikilla on ollu hieno kesä,
siispä tervetuloa hienon kesän hieno jatke:
kirpeän raikas syksy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!