2012/08/10

i can still recall our last summer

Täällä blogin puolella on viime aikoina ollu aika hiljasta. Johtuen ihan siitä, että mun elämässä tapahtuu just nyt kaikkea, enkä siks ehdi/jaksa tulla postailemaan. Mä en oo koskaan ottanu turhaa stressii tästä blogin pitämisestä, vaan oon postaillu aina sillon ku on siltä tuntunu. Jos mun elämä menis siihen, että "pitäis kirjottaa sinne blogiinki" tai "ääk, en oo kirjottanu sinne kahteen päivään mitään!" olis siinä selvästiki aika paljon parantamista. Blogihiljaisuus on omiaan karkottamaan kaikki lukijat ja seuraajat, mutta se ei hetkauta mua. Mä oon koko kesän sanonu mun poikaystävälle, että "haluan oikeeta elämää, virtuaalielämä ei riitä mulle" ja nyt oon viimeinki ruvennu saamaan sitä. Ja oon tosi ilonen :) Oon itseasiassa onnellisempi ku koskaan ennen. Älkää siis hätääntykö, Asphyxiated ei oo lähdössä minnekään, mä en vaa postaile niin kiihkeän useesti ku monet muut bloggaajat.

Huomenna on luvassa protun Puistis Alppipuistossa ja sit vielä kaks kokonaista kesälomapäivää, ennenku alotan lukion Etiksessä! Elokuu on tullu, ilmat viilenny, kesää ei ollu nimeksikään, mutta monet uudet ja vanhat tutut, ihanat ihmiset ja kokemukset on tehny siitä kauneimman ja parhaimman kesän ikinä! Kiitos teille, you know who you are ;) <3

13079527511811_large
614887_10151163622311753_219636934_o_large
35_287_large

The reason why Asphyxiated is so quiet nowadays, is because my life has been so outgoing and full of nice and amazing people and experiences. I haven't had the time to come and post texts here. Hopefully I haven't lost too many readers and followers of my blog. I hope you're already used to my slow posting style :D Summer starts to come to an end and it has been the best Summer for me ever! I'm so happy right now, and I hope you're too!

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!