2012/08/24

everybody run now we're gonna live forever, gonna live forever tonight

Tumblr_m57ogmcr6j1roe28io1_500_large

Hei pitkästä aikaa, ja pyydän heti anteeksi kaikilta teiltä, jotka olette odottaneet postausta ja käyneet sitä varten täällä blogissani ja pettyneet :(

Tilanne on juurikin se, että koulu, siis mulla lukio, on alkanut viime viikon tiistaina. Uusi työrytmi on kiivas, koulumatka pitkä ja päivät pitkiä sekä läksyjä hirveesti. Mut on tää palkitsevaakin :) Oon taas saanu jonkinlaisen rytmin elämääni ja mun päivät on täynnä tekemistä (ihan uupumiseen saakka...) ja oon myös saanu paljon uusia ystäviä ja kokemuksia :)

Vapaa-aikaa mulla ei siis kauheesti oo, korkeintaan kaks iltaa viikossa, ja ne ajat käytän johonki muuhun kuin tietokoneella olemiseen, joten postauksia tulee nyt toooooodella pitkillä aikaväleillä. Pahoitteluni kaikille :( Koulu tulee ensin..

Mutta pitemmittä puheitta nyt kyllä oisin menossa nukkumaan, kellohan tulee jo ykstoista yöllä ja mua väsyttää aika kiitettävästi. Eli hyviä öitä kaikille aamu-unisille ja entisille yökukkujille (kuten minulle :D)!

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!