2012/07/23

oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää

Mun päivä alko tänään turhalla herätyksellä puol yhdeltätoista. Olin suunnitellu lähteväni kahdeltatoista siskoni ja tätini kanssa Helsingin keskustaan ostoksille, mutta vireystila sanoikin toista. Olin menny nukkumaan taas aamun pikkutunneilla ja unta oli ehtinyt kertyä vasta muutamalta tunnilta, joten päätin, että tällä kertaa shoppailureissu saa jäädä. Huomasin kans, että eihän multa nyt puutukaan mitään (mikä on todellakin enemminkin poikkeus kuin sääntö), joten miksipä lähteä, kun voi makoilla tunti tolkulla omassa, lämpöisessä sängyssä :) Oma peti voitti<3




Olin eilen stadissa ystäväni kanssa. Käytiin Artun taidenäyttelyssä Sörkän ja Kalasataman välimaastossa ja kuvailtiin graffitiseinältä Artun karhut :) (www.olenartu.tumblr.com) Kuvat on otettu mun kännykällä (Nokia X3-02). Sit oon vielä muokkaillu niitä koneella, mutta musta noi ihan mukiinmeneviä laadultaan :) Harvoin sanon näin, kun on kyseessä kännykkäkameralaatu, ja varsinkin omani :D Yhdessä tuumattiin sitten, että lähdetäänpä jonnekin ja suuntasimme Lintsille mun mahtavan suuntavaiston ja kartanlukutaidon avulla. Juotiin siellä sitten mansikanmakuiset jäähilejuomat, katottiin kun ihmiset pyöri laitteissa ja jopa voitettiin vihreä pehmonalle sellasesta pelikoneesta, josta voi poimia erilaisia tavaroita kouran avulla :)) Nallen hinnaks tuli kolme euroa, koska ekalla yrityksellä yks sininen nalle luiskahti kouran otteesta, toisen yrityksen sössi ystäväni, mutta kolmannella sain ongittua sen vihreän nallen itelleni :D

Parit kuvat kotimatkalta Lapinlahdensillalta Länsiväylältä. Ylempi kuva otettu siis eilen ja alempi viime keskiviikkona, kun tulimme Virosta kotiin.

Tässä myös pari kuvaa mun kotiseudusta, jolla oon siis asunu koko ikäni. Otin kuvat viime torstaina, kun olin myöhäisellä lenkillä toisen koiramme kanssa. "Pystymetsää ja laaketa peltoo, maisema herättää Jumalan pelkoo..."



Ja loppuun vielä eilen otettu ja Facebookin profiilikuvaksikin päätynyt kuva musta. Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta :)

Mulla on edelleen se blogihaaste tekemättä, mutta enköhän mä sen tässä jossain vaiheessa tee. Se on vaan jääny roikkumaan, koska siinä pitää kertoa itsestään totuuksia eli mun täytyis käyttää mun aivoja ja ne on nyt kesän ajan ollu jonkinmoisessa lakossa. Ei tuu mitään. Mut älkää huoliko, kyllä se haaste sieltä vielä jossain vaiheessa tulee :) Oisko teillä muuten jotain toiveita postauksien suhteen? Millaisia haluisitte; esim. kysely-, tai vaikka mun lempiblogien esittely- tai videopostausta? Tosta en videosta en oo niinkään varma, mutta ainahan vois yrittää :) Ja jee, mulla on nyt 18 virallista lukijaa! Jospa sitten, kun niitä on 20, teen jonkun toivepostauksen..?? Eli nyt toiveita ja ehdotuksia satelemaan!!

xoxo Janna

Ps. Enkuks kirjottaminen on nyt vähän jäänyt, koska kesälomallahan sitä tunnetusti laiskistuu.

I'm sorry I haven't been writing in English lately. It's just because Summer Holiday has made me a bit lazy. But I hope you all have got a good Summer!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!