2012/07/14

i'm fine

529429_364604213612749_94327581_n_large
532258_286083044833159_976416034_n_largeImg-thing_large

Eilen tuli kirjoitettua tän blogin masentavin ja surullisin postaus. En haluu itekään lukea sitä uudelleen, etten vaan taas ala ajatella samalla tavalla, koska kaikkien onneks nyt mulla on jo paljon parempi olo. Mulle tuli parempi olo melkeinpä jo siitä, että sain purkaa mun ajatukset ja fiilikset tänne blogiin. Sillon ei ollut muutakaan paikkaa. Ja kaikki parani lopullisesti sen jälkeen, kun viimein pääsin juttelemaan mun poikaystävän kanssa. Siinä on yks ihminen, joka täydellisesti ymmärtää ja haluu auttaa mua, on mulle tosi tärkee ja äärimmäisen rakas. Vaikee kuvitella, että ei olla ees tunnettu kovinkaan kauaa... Mutta nyt kaikki on hyvin, jopa aurinkokin paistaa ja huomenna on lähtö Viroon kylpylään ja sovin myöhemmin heinäkuus ettiväni niit lukiokirjoja mun hyvän ystävän kanssa. Eli kaikki näyttää mulle nyt sitä valoisampaa puoltaan, elämä haluu, että mä elän. Ja mä oon onnellinen siitä :)


Löysin eilen sattumalta Brädin Lämpöö-biisin yhestä blogista ja se kummasti nosti mun mielialaa. Toivottavasti tekin tykkäätte!

Nyt pakkamaan ja ehkäpä nauttimaan auringosta ulkosalla :)

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!