2012/07/30

i am strong when i am on your shoulders

Heips!

Siitä on taas viikonpäivät, kun olen viimeksi postaillut ja nyt ajattelin tulla vähän päivittämään tapahtumiani. Eipä tässä kyllä paljoa ole kerrottavaa, kun kotona maatessa aika on hyvinkin suurelta osalta mennyt :)

5320498418_e672a04b05_z_large

Mutta kumminkin. Tilasin lukiokirjani Jameran nettikaupasta viikko sitten ja tänään kävimme hakemassa paketin postista. Tilaus oli tosi helppoa tehdä (ainoo huono puoli et jouduin laittamaan ne kirjat kolme kertaa mun ostoskoriin, ku se palvelu jostain syystä kirjas mut ulos sieltä ja ostoskori tyhjeni samalla, mutta kolmas kerta toden sanoi). Tilasin kerralla koko ensi lukuvuoden (2012-13) lukiokirjat ja vaikka vain 9 niistä 35 kirjasta oli käytettyjä, lasku oli yli 600 euroa..! Noh, onneksi mamma betalar. Kirjat oli valmiita noudettaviksi jo viime torstaina, mutta juuri silloin olin poikaystäväni luona ja muutenkin niiden hakeminen vähän jäi :)

Tumblr_m7ryh2muoq1qbu1e7o1_r1_500_large

Perjantaina kampaajatuttavamme kävi leikkaamassa ja värjäämässä hiuksiamme (äitini ja siskoni). Multa leikattiin vain vähäsen otsista lyhemmäksi, koska se on tässä kesän aikana venähtäny sen verran pituutta, että halusin saada siitä taas edes hieman käytännöllisemmän. Mä oon itseasiassa tässä kesän aikana kasvattanu sekä mun hiuksia (alotin jo helmikuussa) että myös kynsiä. Mun hiukset on kasvanu helmikuusta varmaan jo jotain 10 senttiä ja oon siitä tosi ilonen, koska on jo pitkään halunnu pidemmät hiukset (vaik mulki on aika pitkät) mut silti. Nyt ne rupee olee viimeinki pidemmät ku pitkään aikaan, eli siis moneen vuoteen :) Ja todellakin kynsiäni oon ahkerasti kasvatellu viimeset parikolme viikkoa, koska mulla on se ongelma, että ne on tosi hauraat ja sitte tykkään leikata ne lyhyeks :P Mut nyt oon jättäny sakset rauhaan, viilannu sillontällön siisteiks ja käyttäny koko ajan kynsilakkaa ja kokeillu kaikenlaisia värejä ja tekniikoita. Tosi hyvää on myös Mavalan kynnenkovettaja (Mavala Scientifique Nail Hardener), joka makso aika paljon, mutta on todellaki hintansa väärti. Se siis kovettaa hauraita kynsiä ja estää niiden liuskoittumista. Semmonen pikkupurkki (2 ml) riittää koko vuodeks, koska sitä ainetta on tarkotus laittaa siihen kynnelle ihan vähän. Ei sillee et sitä uitettais siinä. Ja tavote ois käyttää tota tuotetta niin kauan, kunnes on saavutettu haluttu kynsien kovuus ja et ne ei liuskotu. Voin jo useemman kuukauden kokeilleena suositella tota :) Ja nyt, varmaa ensimmäistä kertaa, mul on oikeesti pitkät, kauniit ja vahvantuntuset kynnet :D

208828_428570653851986_765847795_n_large

Mutta takaisin kuulumisiin. Lauantaina olin katsomassa poikaystäväni peliä ja sunnuntaiyönä kuulosteltiin ukkosta. Onneks meille ei sattunu mitään vahinkoja. Ja tänään tosiaan haettiin noi lukiokirjat ja ennen sitä käytiin tervehtimässä mun mummua, jolla oli 80-vuotispäivät. Että sellasta. Vielä kaks viikkoa kesälomaa ja sitten alkaa arki, koulu, vapaa-aika loppuu... Nyt ku tätä omaa aikaa on vielä suhteellisen paljon ni siitä pitäis nauttia täysin siemauksin, mutta taitaa se mulla mennä vaan koulun alkun jännittämiseen. Mutta huomenna ehkäpä taas Helsinkiin käymään ja keskiviikkona kaverin pienimuotoisille 16-vuotissynttäreille. Ja seuraavan viikon lauantain järjestettävä Protun Puistiskin lähestyy :D Mutta nyt taas joksikin aikaan moikkamoi!

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!