2012/07/05

happy b-day asphyxiated!

Heissan kaikki!

Taas on väliä pidellyt, mutta ei anneta sen haitata menoa. Joka päivä oon kumminkin Bloggerissa käyny lukemassa muiden blogipäivityksiä, mutten oo ite jaksanu postailla. Mutta nyt on kumminkin tullut taas aika siihenkin ja tässä tulee tää lupailtu 1v.-postaus. Resurssit ei oo mitkään kauheen suuret, joten oon ottanu teille kuvia omasta pärstästäni (myös muutama kuva helmi-maaliskuiselta Lanzaroten matkalta) ja tän postauksen aihe olenkin minä :)) Eli synttäreiden kunniaks kerron vähä ittestäni. Saattaa tulla pitkä postaus.. Vielä blogihaastetta tulossa jossain vaiheessa, mutta nyt mussukat tässä teille tietopaketti Jannasta:


70 faktaa minusta

1. Etunimi: Janna
2. Lempinimi: mulla on monia, mutta ei kukaan niitä oikeestaan käytä. Jaba, Jansku, Janskuli ja Jannuli on varmaan yleisimmät :)
3. Syntymävuosi: 1996
4. Syntymäpaikka: Helsinki
5. Horoskooppi: kalat
6. Mies vai nainen: tää pisti miettimään hetkeks, mut sanon että nainen :D
7. Tämänhetkinen koulu: Etelä-Tapiolan lukio, juhuu! Odotan innolla että pääsen ens syksynä tonne opiskelee.
8. Aiemmat koulut: Veikkolan koulu
9. Asuinpaikka: Suomi :P
10. Nettinimet: Janna (niitä aikasempia en kehtaa kertoo..)
11. Hiusten väri: vaaleat, blondit.. miten kukakin nyt haluaa sanoa. en oo koskaan värjänny hiuksiani ja oon tosi ilonen et ne on pysyny näin vaaleina näinkin kauan.
12. Hiusten pituus: se on vaihdellu aika paljon vuosien varrella, mut oon aina luokitellu itteni pitkähiuksiseks. Mun hiukset on leikattu kerroksittain ni näitä on vähän vaikea mitata, mutta koko tukkaa päälaen tyvestä latvaan saakka on noin 55 cm ja niskasta latvaan (eli siis oikeesti niskahiusten pituus, mun pisimmät hiukset varmaan) n. 30 cm.
13. Silmien väri: vihreä
14. Näkyviä arpia: löytyy. On sekä jaloissa että kasvoissa.
15. Silmälasit: on. Sain lasit ollessani 11-vuotias ja niitä on tullu pidettyä siitä asti. Nyt mulla on menossa 4. ja 5. lasit, ku optikolla sain kahet lasit yksien hinnalla. Näitä vahvempisankaisia oon kyllä pitäny paljon enemmän ja ne näissä kuvissakin on näkyny.
16. Lävistyksiä: ei ole, mutta ehkä joskus hankin :)
17. Tatuointeja: ei niitäkään, mutta haluaisin kyllä. Viime aikoina mielessä on pyörinyt tällainen:

Tumblr_m6fmnqvwvb1rt860zo1_500_large

Infinity-tatuointi vasempaan nimettömään ;)
18. Oikea vai vasuri: oikea. Oon oikeakätinen, joten vasen käsi on tosi heiveröinen ja koordinaatiokyky sillä on lähes nolla.
19. Ensimmäinen paras ystävä: en mainitse nimiä, mutta alkaa L:llä.
20. Ensimmäinen palkinto/voitto: tää ei varmaan ole ihan eka, mutta eka jonka mä muistan, on kakkosluokalla saatu MML:n liila paita "Lapset ensin" -tekstillä ja kortti kiittäen mukavana luokkakaverina olemisesta ja ystävällisyydestä muita kohtaan.

Alapuolella muutamia kuvia Lanzarotelta. Ylimmässä kuvassa minä ja pikkusiskoni :)


21. Ensimmäinen liikuntamuoto: kävely
22. Ensimmäinen oma lemmikki: venäjänkääpiöhamsteri nimeltään Ciidu, jonka sain ollessani 9-vuotias eli vuonna 2005.
23. Ensimmäinen oikea loma: en mä muista
24. Ensimmäinen konsertti: Maroon 5! Täältä blogista löytyy mun keikkapostauskin kyseiseltä illalta. Se varmaan pyörii tuolla sivupalkissa noissa Popular postseissa-->
25. Ensirakkautesi: ihastumisia (niin vakavia kuin laimeitakin) löytyy monia, mutta vielä varsinaista oikeeta ensirakkautta en oo löytäny. Tai en ainakaa viel uskalla myöntää löytäneeni, kerron sitten kun saan sormuksen mun vasempaan nimettömään.
26. Paras TV-ohjelma: Mentalist on mun ja äitin ehdoton lemppari!
27. Lempiväri: tykkään tosi monista väreistä, mutta lemppareita on valkoinen, vaaleanpunainen, pinkki, beige, tummansininen, musta ja turkoosi.
28. Paras artisti/bändi: bändiin sanon tietysti Muse, mutta on niiiin paljon monia hienoja ja mahtavia bändejä ja artisteja, etten voi pistää niitä paremmuusjärjestykseen.
29. Lempibiisi juuri nyt: Elton John - Can You Feel the Love Tonight
30. Lempikarkki: voi en mä tiedä, niitäkin on niin monia, mut sanon Fazerin Susu-palat :)



31. Paras urheilu: jaa-a, tykkään lenkkeilystä ja pyöräilystä. Mut tanssi, voimistelu ja luistelu on tosi hienoja lajeja (varsinkin katsoa).
32. Paras ravintola: en oo vielä käyny tarpeeks eri ravintoloissa, että voisin vastata tähän.
33. Lempivaatteesi: ei mulla taida olla, mutta yhen tummansinisen Vero Modasta ostetun neuletakin saan aina yhdistettyä kaikkiin asukokonaisuuksiin ja se on siten varmaan mun eniten käytetty vaatekappale ja siks kai mun lemppari :D
34. Lempikauppakeskus: tykkään Isosta Omenasta sekä nykyään myös Sellosta, vaikken voinu sietää sitä viel joku pari vuotta sitten ollenkaan. Mut nyt oon käyny siellä mulle rakkaiden ihmisten kanssa ja viettäny mukavaa aikaa ni siit on sukeutunu ihan jees paikka.
35. Lempiaine koulussa: ysillä tykkäsin bilsasta ja enkusta tosi paljon, mut käsityöt, kuvis (ei niinkään enää ysillä) ja köksä on ollu myös mun lemppareita.
36. Lempieläin: muistan sanoneeni 6-vuotiaana, että kala, koska olen horoskoopiltani kalat, enkä silloin keksinyt muuta. Lempikalani olisi varmaan koikarppi, mutta toisaalta pidän myös linnuista tosi paljon. Olen koira- enkä kissaihminen. En osaa valita, eikä mulla ees varsinaisesti oo lempieläintä.
37. Paras kirja: hitsi, ku voi olla vaikeita kysymyksiä. Twilightit teki muhun aikoinaan tosi suuren vaikutuksen, enkä oo sen jälkeen lukenu mielestäni parempia kirjoja, joten varmaan Houkutus.
38. Paras lehti: Koti ja Keittiö sisustuslehdissä ja Helsingin Sanomat sanomalehdissä voittaa.
39. Lempikengät: ehdottomasti joku vuos sitten ostetut varrelliset denim-kuosiset Duffy-merkkiset ballerinat. Ne on niin hyvät jalassa ja tosi nätit sekä sopii kaikenlaisiin asuihin! Rakastan :)

JUURI NYT
40. Olosi: on nälkä, mutta muuten ihan hyvä.
41. Sinkku vai varattu: varattu :))
42. Syöt: harvoin, mutta hyvin.
43. Juot: maitoa tai vettä.
44. Fonttisi: Times
45. Online: kyllä, nimittäin Facebookissa.
46. Kuuntelet: Gotye: Somebody That I Used To Know
47. Ajattelen: ruokaa, nukkumista, tätä postausta, viimeisiä auringonsäteitä, omaa kultaa<3
48. Haluat: saada tän postauksen pian valmiiksia ja mennä syömään :)
49. Katsot: tietokonetta
50. Olet pukeutunut: pinkit bikinit (Cubus), valkoinen pitsitoppi (Gina Tricot) ja valkoiset minishortsit (H&M).

TULEVAISUUDESSA
51. Haluatko lapsia: ehdottomasti! En varmaa kovinkaan monesta eroa sanomalla, että mun suurin toive, unelma ja haave on saada omia lapsia ja tulla äidiksi.
52. Haluatko kihloihin: oishan se kivaa. Tietäis ainakin, että toinen ihminen on lupautunu menemään sun kanssa naimisiin ja kestämään ja rakastamaan sua loppuelämänsä :)
53. Haluatko naimisiin: sitten aikanaan sen oikean kanssa..
54. Mille uralle menet: varmaan tosi monelle :D
55. Missä haluaisit asua: veri vetää moneen paikkaan, mutta kotona<3

OLETKO IKINÄ
56. Suudellut tuntematonta: en
57. Juonut alkoholia: en
58. Karannut kotoa: en
59. Murtanut luita: en
60. Särkenyt jonkun sydämen: en usko
61. Eronnut jostakusta: olen
62. Itkenyt jonkun kuoltua: kyllä
63. Itkenyt koulussa: olen

USKOTKO
64. Jumalaan: en usko. Mulla on motto, että "en usko ennenkuin näen". Ja kukaanhan ei voi varmasti vakuuttaa, että Jumala on olemassa, koska eihän kukaan näe sitä. Eli ihmiset uskoo johonkin, mitä eivät edes näe..! Siinä tapauksessa mä palvon mieluummin kiviä ja puita, ne sentään on olemassa ja ihmisen silmillä nähtävissä.
65. Ihmeisiin: enpä taida. Asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen.
66. Rakkauteen: no siihen uskon, jos en mihinkään muuhun :D
67. Sielunkumppaneihin: kyllä varmasti, jos semmosen löytää.
68. Taivaaseen: kyllä taivas on olemassa, mutta kristinuskoon kuuluva paratiisi tuskin on.
69. Ensitreffeillä suuteluun: noup.
70. Horoskooppeihin: en, mutta niitä on kiva lukea ja arvuutella tapahtuuko jotain oikeasti.

Siinähän teille faktoja :D Onnittelut, jos jaksoitte lukea loppuun asti. Nyt tämä tyttö lähtee syömään!

xoxo Janna

2 kommenttia:

  1. Anonyymi5/7/12 22:34

    Ihmiset uskoo Jumalaan rakkaudesta, ei sillä oo väliä näkeekö, koska tietää ja uskoo, että Hän on olemassa :) Ei vo myöskään todistaa, etteikö Jumalaa olis olemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän ne kuulemma tekee :) Mä oon ite ateisti, joten en usko Jumalaan missään muodossa. Mutta mun puolesta saa ihmiset uskoa ihan mihin haluavat millä perusteella tahansa. Mä en näe siinä mitään väärää, en vaa ite pystyis tai haluis semmosta.

      Poista

Kiitos kommentistasi!