2012/07/21

every girl is crazy 'bout a sharp dressed man

270175-10-1342723055567_large

Siskolla on kylässä kaveri, jota se ei oo nähny yli vuoteen. Omat kaverit on kuka missäkin; yks tulee mökiltä kotiin, toinen on reissannu asuntovaunulla ympäri Suomea ja kolmas on Jenkeissä kielimatkalla. Ja mä vaan makoilen kotona päivät pitkät, ku boyfrendilläki on menoa. Mulle ainaki puolentoista kuukauden löysäily alkaa riittää. Mä haluisin jo takas kouluun ja saada siin samalla sitä mun perusintoa ja kunnollisen päivärytmin takasin. Mun kesälomaa on jäljellä reilu kolme viikkoa.. Hmm mihin se aika on oikee menny? :D Mua alkaa aina välillä vaivata, että vaan löhöän, enkä saa mitään rakentavaa aikaseks. Toisaalta kyl mä oon tän löysäilyn ansainnu :)

Tumblr_m5nyyes0hc1rph58vo1_500_large

Ulkona alko just sataa ja ukkostaa. Miksei vaan vois olla semmosen trooppisen kuuma ja läkähdyttävä, niinku viime vuonna? Suomen kesä, why u so cold..? Noh, ehkä siihen säähän ei kannata liikaa takertua, alkaa muuten taas masentaa... Mutta iloisia muistoja lapsuudesta: Hubba Bubba -purukumia ja isoja purkkapalloja. Mmm niitä on ollu ikävä :')

318800_480760855286618_740195566_n_large
Tumblr_m66ff78jmv1rxe3klo1_500_large
Tumblr_m7ivh8vg3b1qj0qtno1_500_large

Todellakin Viron reissu tuli ja meni. Sunnuntai 15.7. matkattiin koko päivä Saaremaalle Kuressaareen yhteen kylpylähotelliin ja vietettiin siellä maanantai ja tiistai. Vietettiin aikaa uimassa, saunoen ja kävellen pitkin kaupunkia. Maanantaina kävin myös ihanassa hieronnassa ja perheen kanssa syömässä hotellin ravintolassa (oli muuten tosi hyvää ruokaa!). Keskiviikkona 18.7. odottikin sama auto-, lautta- ja laivamatka takaisin Suomeen. 10 tuntia kestäneen matkan jälkeen olin uupunut ja mua paino ihan mahdoton ikävä mun rakasta poikaystävää kohtaan. Mut kaikki muuttu paremmaks, ku pääsin takas kotiin ja heti seuraavana päivänä mun murun syliin<3

26036504066111367_lowzpiz8_c_large

Tahtoisin saada jonkun mun kaverin meille, että voitais kattoo leffoja. Mulla on iso kasa elokuvia mun pöydällä, jotka haluisin nähdä. Osan niistä oon nähny, osan en, mutta ne ois nähtävä. Ehkä mä käytän nää seuraavat kolme viikkoa niiden katseluun.

Tumblr_m7i8cbwksd1qjsrvdo1_500_large
Tumblr_m7h0utrrwz1qfgaaao1_500_large
3069_440801369293356_1839036589_n_large

Seuraaville päiville on luvassa vähän ohjelmaa: huomenna olen menossa vuosi sitten protu-leirilläni olleen apparini Artun taidenäyttelyyn (www.olenartu.tumblr.com) stadiin ja siel pääsen näkemään mun rakkaita protuilijoita pitkästä aikaa :)) Maanantaina taidan olla menossa siskon ja tädin kanssa jälleen stadiin shoppailemaan. Voisin samalla poiketa Jameralla katsastamassa joitain lukiokirjoja. Valitettavasti en pääsekään ostamaan niitä kirjoja sen ystäväni kanssa, koska sille tuli muuta menoa. Tilaan sitten suurimman osan kirjoista netistä ja sitten osan suoraan kaupasta. Sounds like a pretty good plan to me :) Elokuussa 11. päivä, siis just ennenku koulut taas alkaa, on tiedossa Protun puistis! Näillä näkymin mun kaikki tiet vie Helsinkiin :D


Oijoi, täs biisist tulee mieleen ysinaikaisia muistoja :')) Mut en siltikään ymmärrä miksei herra Tärkee voinu kertoo menevänsä ZZ Topin keikalle tänään....? Se ei ylipäätänsä oikee kerro mulle mitään sen tekemisistä :( What's wrong with him?

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!