2012/07/16

c'est la vie

Tumblr_lvs3i3onl61qf5tl0o1_500_large

Heissan rakkaat!

Tällä hetkellä olen Virossa kylpylähotellissa ja odottelen että pääsen elämäni ensimmäiseen hierontaan! Kuinka mä olenkaan odottanut, että joku hieroo mun selän.. Sen lihakset on vaan isoja möykkyjä, jotka muljahtelee ku sitä hieroo. Ja mun hartiat.. Ei varmaan löydy yhtäkään ihmistä, jolla ei ois näin jumissa hartiat. Mutta kohta toivottavasti pääsen möhkäleistä eroon ja saan nauttia ja rentoutua. Täällä vietän vielä huomisen rentoutuessa ja keskiviikkona onkin sitten taas paluumatka Suomeen :)

Palaillaan taas pian!

ps. Mun elämässä sattuu ja tapahtuu yhtä sun toista, mutta parasta on se kun vaaleanpunainen ihastuminen muuttuu ruusunpunaiseksi rakkaudeksi...


Hi!

I'm now in a spa in Estonia and waiting for my very first back massage..! I'm so excited and have waited this for so long. Hopefully I'm back here soon :) And honestly my dear readers, I can tell that the best feeling in the world is when your pretty pink crush turns to a gorgeous rose red love...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!