2012/06/25

midsummer

Heissan rakkaat!

Tässä tuleekin nyt sitä lupailtua kuvapostausta juhannuksesta! Mukana on muitakin eri aikoina otettuja kuvia (kuvat ©Suvi www.i-cant-let-go.blogspot.fi).


Viime perjantaina siis vietettiin juhannusta koko Suomenmaassa ja me perinteisesti kotona rakkaiden sukulaisten kesken. Kaikkien lakien vastaisesti sää oli mitä parhain ja auringosta sai nauttia koko päivän. Juhannusruusutkin kukki ihanin valkoisin kukin just oikeeseen aikaan. Päivä kului nopeesti mukavassa seurassa ja kaikkia ihania ruokia valmistaessa ja niistä nauttiessa. Oikeesti mä niin rakastan (hyvää) ruokaa ja oon kiitollinen ku suvussa on kokkeja niin amatööreinä kuin ammattilaisinakin :)) Mä vastasin jälkkäritarjoilusta ja tein kaks kakkua näihin pippaloihin: mansikka-suklaamoussekakun sekä mutakakun eli mud caken. Oli niin hyvää..!! Vaikka itse sanonkin :P Sain kyllä runsaasti kehujakin. Jeij, leipominen on kivaa :D Voisin pistää ohjeet ja kuvat valmiista kakuista jakoon tänne blogiin. Heheh sainpas postattavaa :)


Muuten on viimeiset kaks viikkoa viettäny aika rennosti. Omassa puutarhassa on rikkaruohoja kitketty, kylvetty kymmenittäin siemeniä ja nautittu kukkaloistosta. Tiistaina 12.6. kävin mun kaverin kanssa shoppailemassa ja löysin mm. pitkääntoivotut, uudet farkut sekä kaikkia ihania yläosia, toppeja ym. Sitten torstaina 14.6. metsästin isän kanssa lippuja Musen joulukuiselle keikalle ja sain itelleni lipun!! JEEE MUSE HERE I COME !! <3 Ja upeeta ja mahtavaa tossa päivässä oli myös se, että sain olla mun poikaystävän kanssa kaksistaan ja sain myös tietää yhteishaun tulokset..! Ja iiiiiiiihhh MÄ PÄÄSIN ETIKSEEN!!! Eli torstai oli mitä mainioin päivä :D

Perjantaina 15.6. käytiin mun kaverin kanssa vastaanottamassa meiän lukiopaikat (seki oli hakenu Etikseen ja me molemmat päästiin!). Saatiin pari paperii ja kans kirjalistat.. Hmm täytyy pohtii, et mist kaikkialt saan noit kirjoi hankittuu. Siinä mulle töitä loppukesäks :D Perjantaina käytiin kans Isossa Omenassa ja menin heti tuhlaamaan sen mun 50€ stipendin.. Mut sain ostettuu ihanan korun, huivin ja paidan, eli ei hukkaan menny ne rahat. Ja just jees oli se, ku vietettiin loppupäivä sen mun kaverin kaa mm. ruokaa laittaen.

Sunnuntain ja maanantain olin mun isovanhemmilla. Vähän siivosin palkan eestä ja pidin seuraa :) Sitten keskiviikkona 20.6. vietin jälleen kerran ihanan päivän mun rakkaan kanssa. Käytiin Sellossa leffassa. Siel oli tosi mukavaa henkilökuntaa. Tyttö, jolta ostettiin liput, kysyi, että mistä mun paita on ja kehui sitä. Mä olin aluks vähän et täh..? puhutsä mulle? tarkotatsä tätä? :D Mut kyl se vaan tarkotti. Mä olin ihan sikailoinen koko loppupäivän. Ja kyseessähän oli se paita, johon osittain tuhlasin sen mun stipendin edellisviikon perjantaina. Satuttiin sillon nimittäin piipahtamaan VILAan mun kaverin kanssa ja kokeilin yhtä ihanaa paitaa (laitan kuvan siitä johonkin postaukseen, varmaan asukokonaisuussemmoseen), enkä voinu jättää sitä sinne kauppaan, kuinka ollakaan.. Tein hyvän ostoksen selvästikin. Jopa mun isä sano, että se on hyvänvärinen, ja hänhän ei ymmärrä varsinkaan naisten vaatteista kuulemma mitään :D Ja niin, se mitä ei pidä unohtaa, ni sain siitä paidasta 20% alennuksen, koska kaikki tuotteet oli sinäpäivänä -20% :)


Siinä oli mun viimeiset kaks viikkoa :) Nyt on sit keskikesä ja todellaki Suomen kesä.. Tuol on taas vaihteeks niin viilee ja märkää et on pakko vetää farkut ja kumpparit jalkaan ja hautautua huppariin. Blöh, mut eiköhän toi tosta pikkuhiljaa parane ja rupee lämpenee.

Tulevalla viikolla ois tarkotus tavata kavereita ja yrittää ottaa rennosti. Yhtä helposti sanottu kuin tehty, kerrankin :D Mutta blogiin on luvassa vielä kakkupostaus, sitten yks blogihaaste, asukokonaisuuksia ja joku kiva postaus 1v.-synttäreiden kunniaks.

Siihen saakka moikkamoi!

Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!