2012/06/03

1st week of summer

9630_1540_large

Huhhuh olen tässä viimeisen puolentoistatunnin aikana saanut suhteellisen hyvin luettua monet blogipäivitykset, kun ei ole kauheasti tullut seurailtua elämää täällä internetin ja varsinkaan Bloggerin puolella. Kaikenlaista kivaa tekemistä on ollut. Jos ei mitään järkevää niin ainakin lekottelua :D

43276846389637893_guzmuduk_c_large

Tosiaankin kesälomaa on kulutettu jo yksi viikko. Siihen on mahtunut niin iloisia kuin ei-niin-iloisiakin tuntemuksia. Viime lauantaina 2.6. oli peruskoulun päättärit eli kevätjuhla. Juhla oli oikein onnistunut, ainoastaan pilvinen ja sateinen sää ei ollu mun puolella. Ihan ekana esityksenä oli tuttuun tapaan Muotinäytös (meillä oli siis ala- ja yläasteen kevätjuhlat erikseen), johon mäkin jouduin yllätyksellisesti esittämään kaverini punaisen takin :D Jännitti aika mukavasti, mutta hyvin meni (ilman harjoitteluakin, koska on tullut sekä seiskalla että kasilla esiinnyttyä samaisessa esityksessä..). Tämän jälkeen seurasi liuta puheita sekä lauluesityksiä bändin säestämänä. Seuraavaksi vararehtorimme luki stipendien saajat (sain 50€ muistaakseni ystävällisestä käytöksestä ja hyvästä koulumenestyksestä :D) ja lopuksi yseille jaettiin päättötodistukset. Kun katoin mun kirjekuoren sisälle, jossa se todistus oli, en oikeesti meinannu uskoa silmiäni...

562556_457563534273081_341688408_n_large

Nyt tulee sit näitä mun (hulluja) numeroita ja kans sellasta pientä hehkutusta, eli ne jotka ei haluu kuulla kuinka hyvä mä oon koulussa voi lopettaa lukemisen tähän ja siirtyä seuraavaan kappaleeseen. Mun päättötodistuksessa oli 21 ainetta, joissa oli numerot (eli siis kaikkia valinnaisia yms. joista on myös annettu numerot) ja 17:sta aineessa mulla oli numerona 10!!! Kolmessa aineessa (matikka, fysiikka, maantieto) oli 9 ja yhdessä aineessa (liikka) 8 numerona. Ja nyt varmaan se kaikkia kiinnostava juttu eli mun keskiarvo, koska niin paljon oon kumminkin täällä blogissa hehkuttanu kaikista mun kokeista ja sitten niistä saaduista numeroista. Mun päättötodistuksen ka oli huimat 9,76 eli pyöristettynä 9,8... Joo-o, en mä vaan tajuu, että se on noin hyvä. Mutta eiköhän sitä tolla pitäis irrota paikka Etiksestä (Etelä-Tapiolan lukio), jonne hain ykkösenä.

Tumblr_m51edgvnra1rshtzxo1_500_large

Lauantaina kevätjuhla alkoi meillä klo 10 ja klo 12:sta jälkeen päästiin kotiin. Sitä ennen toditusten jaon jälkeen kaikkia piti käydä halaamassa, toivottamassa hyvää kesää ja jatkoa, hakemassa Ysien Kronikka 2012, ottaa pakollisia kuvia ja tirauttaa muutama kyynelkin :') Mä en vielkää ihan tajuu, etten oo menossa takaisin tonne kouluun opiskelemaan enää ikinä. Minne oikeesti katos ne kaikki yhdeksän vuotta???? Loppu-lauantai menikin just tätä ihmetellessä. Samaten vähän sunnuntainakin... Ja ehkä maanantaikin. Tiistainakaan ei tullut tehtyä mitään turhan ihmeellistä.

5481218490_e3c92317f5_b_large

Keskiviikko sen sijaan oli ihana päivä, koska vietettiin koko päivä mun poikaystävän kanssa<3 Ja torstaikin oli ihan mahtava päivä! Olin mun kahden parhaimman kaverin kanssa Linnanmäellä. Tuli kierreltyä kaikki kivat laitteet ja syötyä vaaleanpunaista hattaraa :) Ihan mukavasti heilutti päässä illalla, kun menin nukkumaan, koska nää kaikki laitteet tuli käytyä läpi: Kehrä, Ketjukaruselli, Kino, Kirnu, Kummitusjuna, Linnunrata, Lohikäärme, Mustekala, Pikajuna, Raketti, Rinkeli, Salama, Taikasirkus, Tulireki, Vekkula, Viikinkilaiva ja tietysti Vuoristorata. Ihan karmeet fiilikset tuli Raketissa ja Kirnussa, mut muut nopeet ja hurjat oli tosi jees :D Toi Kehrä on ihan yks mun lemppareista. Pitäis varmaan viel uskaltautuu käydä siin uudes laittees, Ukossa, mut se vaikuttaa kyl aika karseelta :D Ja niin, kai te kaikki muistatte sen että, ku pienenä käytiin Lintsillä, ni sitä ranneketta piti pitää siin kädes mahdollisimman pitkään?? :D Mullaki se on aikoinaan ollu rantees jotkut kuukauden päivät ja sit se on leikattu pois. Katotaan, kuinka kauan se nyt pysyy mun kädessä.. ;) Eilen olikin pikkusiskon pienimuotoiset synttärijuhlat ja tuli vähän mässäiltyä.

0143_9164_large

Tosi sääli, ku toi sää ei tänään oo ollu mitenkään kehuttava. Oon siks vaa makoillu sisällä tekemättä mitään. Mulla ois vielä iso kasa koulumonisteita ja vihkoja järjesteltävänä ja pari sisustuslehteäkin luettavana, mutta en oo vaa jaksanu tarttua niihin. Ja torstaina sain ihan mahtavia uutisia, koska MUSE, mun ihana rakas lempparibändi, tulee keikalle Suomeen joulukuussa!!! :DDD Liput tulee myyntiin ens torstaina, toivottavasti saan ittelleni hommattua semmosen. Ja Musen uus levykin julkaistaan syyskuussa, sitä odotellessa.

Audt2wxcqaa1vac_large

Ja sit on viel jäljellä noi yhteishaun tulokset, joista kuullaan ekan kerran ens torstaina. Mä en oikeesti jaksa odottaa niitä. Mul on niin kova hinku sinne Etikseen, et en tiiä mitä teen, jos en tuukkaa valituks sinne. Kaikki yrittää selittää mulle, että tottakai mä pääsen sinne sisään, mutku mä aina epäilen kaikkee. Mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma.. :/ Tulipas tämmönen maratonpostaus. Toivottavasti jaksoitte lukea :)


My Summer Holiday has began very nicely. I've spent time with my dear boyfriend and good friends. We went to Linnanmäki which is a amusement park in Helsinki and had a great time together. I'm hoping that the weather would turn nice and warm again because it's cloudy and rainy now. Hope you are having great time as well. And wo-hoo MUSE is coming to Finland in December! :D

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!