2012/04/04

if you know what I mean


Hahaa, se joka on saanu jostain kokeesta ikinä 10++ nostakoon kätensä ylös! :D Mullahan kyseessä oli siis enkun tommonen vähän speciaali sanakoe (25 sanaa, joista ois tarvinnu oikeesti osata vaan 10). Tuli vähän semmonen hämmentyny, mut voittajafiilis! (Y)


Mun piti huomenna mennä neljäks tunniks kertoo Protusta eri kasiluokkalaisille, mut jouduttiin siirtämään se ens viikon torstaille, ku huomenna on pääsiäishartauksia.. Jesh, kirkon pääsiäinen ja mun Protutorinat. Vois leikillään laittaa Protukorun huomenna, if you know what I mean :PP

Tänään ois ohjelmistossa yhtä äikän työtä varten olevan kirjan lukemista, mutta mä en jaksa keskittyy siihen, ku oon niin väsyny. Onneks se työ ei tarvii olla valmiina ku vasta toukokuun alussa.

Muuten menee ihan hyvin, paitsi että toi takatalvi musersi mun kaikki toiveet orastavasta keväästä... Mut täällä lumen keskellä odottelen kiihkeästi sitä mun mekkoa, jonka pitäis tulla suurin piirtein viikon päästä..!! Odottavan aika on pitkä :) Postailen lisää taas jossain vaiheessa.

xoxo Janna

PS. Ai niin unohdin kertoa, että olin maanantaina työhaastattelussa kesätöitä varten. Pääsiäisen jälkeen saan tietää, että joskopa ois duunipaikka irronnu jätskikiskalle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!