2012/04/25

i wonder if my heart keeps singing




No niin, nyt olen ensimmäistä kertaa postannut Bloggerin uuden ulkoasun ollessa käytössä. Ärsyttävää, kun tuli taas hieman lisää opeteltavaa. Olo on viimesten tuntien ajan tuntunut ei niin mukavalta, olenkohan sairaaksi tulossa..? :/ Mutta sitä ennen pikaista päivitystä: tiistaina oli yhon koe, joka meni ihan hyvin sekä saksan suullinen koe, josta sain 10! Oon niin ylpee ittestäni, ku tiedän, ettei saksaa oo niin helppo puhuu spontaanisti (ainakaa mun viikottaisella oppimäärällä). Jee :D Ens viikon torstaina pitäis palauttaa äikän tutkielma ja haloo, oonko mä viel ees alottanu sitä..??!!? En tietenkään. Sitten löytyy koko toukokuulle kokeita, mut kivempia asioita on tulossa sitä ennen: huomenna lihaskuntotestit (okei, toi ei oo kivaa sillai, mut kuitenki) ja perjantaina on vappu-teemapäivä :D Mennään ysiks kouluun ja päästään yheltä ja sit ois matka kavereiden kanssa shoppailemaan. Sitä odotellessa! Ja tässä on teille viimeinki kunnollisia kuvia siitä mun ihanaakin ihanammasta mekosta :) Toivottavasti tykkäätte! Tää onkin ensimmäinen blogipostaus, jossa itse bloggaajan kasvot näkyy ;)

kuvat © Suvi

xoxo Janna

10 kommenttia:

  1. toi on kyl tosi kiva:))

    VastaaPoista
  2. oot tosi nätti, wau! kirjottele elämästäs muuten enemmän ku vaaan koulusta ja lisää omaottamii kuvii nii saat taatusti enemmän lukijoita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun yksityisyydestäni en aio tinkiä. En halua, että ihmiset tietää kauheen paljon musta ja mun asioista ilman, että ne on ees nähny mua livenä tai tavannu. Mutta kiitos :)

      Poista
  3. laitakko nää sen kevätjuhlaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :O toi ois just cuuul!

      Poista
    2. Tiiän, mut se on liian hieno kevätjuhlaan :D Se on sit wanhojen- ja ylppärimekko :)

      Poista
  4. onpa kyllä tosi kaunis mekko, sekä itse mekon kantajakin<:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!