2012/03/22

only the sky is above you

A-line  Sweetheart Chiffon Evening Dress with Beading Draping inspired by Selena Gomez at Emmy Awards

Hei kattokaa nyt, mitä mä oon menny tilaamaan^! Tommosen äärimmäisen ihanan mekon! Huomasin sen tiistaina, kun olin fb:ssa ja klikkailin itteni yhelle sivulle ja toi pyöri mainoksena siinä yläpuolella ja rakastuin heti. Mielessäni päätin, että ton haluun ja myös saan. Eräs tärkeä seikka siihen, että mun äiti edes suostu harkitsemaan sen hankintaa, oli sen hinta. Mekko oli 80% alennuksessa (!) ja multa löyty rahaa maksaa se, kun sattui noi synttärit olee tossa viikko sitten... ;) Toi on kyllä sitten semmonen tosi hienojen juhlien mekko. Ajattelin, että tostahan vois tulla mun wanhojen tanssi -mekko ja miksipä ei. Wanhoihin nyt vaan on vielä kaksi vuotta aikaa, mutta ei se mitään. Tilasin ton mittojen mukaan eli pitäis sopia ku valettu. Arvioitu saapumispäivä on 8. huhtikuuta, enkä tietenkään jaksais odottaa. Vielä vähemmän sen takia, kun meillä oli tänään liikunnassa ylimääräinen tanssitunti Wanhojen tansseja. Oli niin kivaa! Mä rakastan niitä tansseja ja se on niin hauskaa :D

Muuten mulle kuuluu ihan hyvää, blogihiljaisuudesta huolimatta. Koulussa menee hyvin (kaikista sanakokeista, varsinaisista kokeista ja muista töistä oon saanu 10-, 10 ja 10+, ja sit yhen 9,5). Ysin kevät menee nyt niin hyvin että! Vielä, kun jaksaa tän viimeisen jakson, ni sitten on oppivelvollisuus suoritettu. Mun pitäis nytki olla harjottelemassa maanantaiseen matikan kokeeseen, sekä tekemässä saksan portfoliota ja lukemassa äikän kirjaa, mutta kuten selvästi huomaatte oon kirjoittamassa tätä. Kesätöitäki voin jopa saada, jos vakuutan työnantajan mun haastattelussa. Wish me luck! Tänään sain muuten enkun ainekirjoituksen takaisin: 10+ Hahaa! :D

Ensi viikon torstaina tai sitä seuraavana oon menossa rinnakkaisluokan pojan kanssa koulutiedottamaan protusta kasiluokkaisille. Sekin täytyy vielä suunnitella tässä koulutöiden ohessa. Siihen koulutiedotukseen menee yksi liikan sählykerta, mikä ei haittaa ollenkaan ;) Matkapostauksesta sen verran, että en ole varma aion/pystynkö sellaista tekemään, mutta onneksi mulla on pikkusisko, joka on tehnyt kuvamuotoisen postauksen. www.i-cant-let-go.blogspot.com Let's go back to the beginnig <-- tuolta menkää katsomaan kuvat, joita sieltä matkan päältä Lanzarotelta otettiin. (Blogitekstit aikaväliltä 14.-20.3.2012) Kiitos sisko! :))

Jaahas, olikos tässä vielä jotain muuta sanottavaa..? Kevättä odottelen jo innolla, tästä lumen harmaudesta ei halua muuta kuin pois. Ja tänään tulee maikkarilta Mentalist! Must see..

Moikkamoi mussukat! Kommentoikaas, mitä pidätte tästä mun postauksesta :)

Hi!

Something got into me and I ordered yesterday that dress^! Am I acting crazy or something? Still it was something to put money into, I know it. Now I'm just waiting for it to arrive at 8th April.

So much is going on right now. I'm dealing very well with school (I'm getting A's from every exam and school work!). And I'm quite certain I'm going to get a Summer job! Of course if I'm lucky. I have a math exam on Monday and I should be practicing for it, but as you can see I'm writing this blog post. I'm not sure if I'm going to be able to post any Holiday trip post from Lanzarote, but I'll try. You can go and see the pictures that were taken in Lanzarote from my sister's blog Let's go back to the beginning (www-i-cant-let-go.blogspot.com) The posts are dated between 14th and 20th March.

I'm eagerly wanting the Spring to really come and this ugly grey snow to disappear. And tonight I'm going to watch the Mentalist from TV :D Please comment what you thought about this post!

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!