2012/02/06

goodbye my lover

"Joka kerta, kun haistan hänen tuoksunsa,
se muistuttaa minua siitä ihanasta hyväilystä,
unohtumattomasta turvallisuudentunteesta
ja onnesta,
jonka koin hänen kanssaan
hänen tuoksunsa ympäröimänä.
Se tuoksu huumaannuttaa edelleenkin tajuntani,
saa silmäni sulkeutumaan,
aistini selkeytymään
jokaisen soluni sähköistymään
mutta samalla kylmästi tajuamaan,
että olen yksin.
Sanattomasti se siirtää minua joka päivä
entistä kauemmas entisestä rakkaastani
tarjoten samalla tilaa minun seuraajalleni.
Olin valmis antamaan kaikkeni hänelle.
Mutta nyt viimein ymmärrän,
ettei hän käsittänyt,
mitä kaikkea olin valmis tekemään hänen puolestaan.
Epäonnekseen hän ei koskaan tule tajuamaan,
mitä menetti,
eikä tajutessaankaan tule saamaan menettämäänsä takaisin."

Maailma on julma. Ei mulla muuta.

Tumblr_lxuc35tohp1qjvzqoo1_400_large

Niin kuin varmaan huomaatte, poden vieläkin suhteeni loppumisen takia menettämisen aiheuttamia surumielisen haikeita tunteita..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!