2012/02/10

ei yksinäinen unta saa

Tumblr_lyp3r5tmqs1qastypo1_500_large

Paras aika tehdä enkun läksyjä, tai mitä tahansa läksyjä, on mulle keskellä yötä. Tähän aikaan on virkeimmilläni (mut uni rupee kyl tulee tos kahen tunnin päästä) ja nyt on aina se hetki ku rupeen tekee kaikkii tekemättömiä tehtäviä, jotka siis oikeesti ois pitäny tehdä päivällä valosaan, ihmisten aikaan. Mä oon yöeläjä, oon ollu jo monta vuotta ja siks vihaanki aikasia aamuja... Toisaalta mul on vielä aivot siinä kehityksen vaiheessa, että mun nukkumaanmeno viivästyy, mut sit vanhempana rupee nukuttaa jo tosta alkuillasta. Mä oikeesti odotan sitä, koska tää pikkutunneille kukkuminen on naurettavaa. Mut mä yritän tehdä nyt näitä läksyjä mahdollisimman paljon, ku vielä löytyy intoa ja meen sitten jossain vaiheessa nukkumaan.

Hyviä öitä :)
xoxo Janna

Ps. En oo menossa huomenna kouluun kipeyteni takia, ni siks edes annan itteni valvooki näin myöhään ja tehdä tekemättömiä tehtäviä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!