2011/12/06

i don't mind spending everyday out on your corner in the pouring rain

X_06850698_large

319984_216571568416148_138421719564467_520050_435014865_n_large

Cute-life-love-pepi-pillow-favim.com-210450_large

Tumblr_lt7t6sh0bo1qg9e5do1_500_large

Tumblr_lsodcr6t7z1qmo5xko1_500_large

5. joulukuuta 2011
Yksi ilmoitusluontoinen asia: vaihdoin taas profiilikuvani, jossa siis en esiinny minä. Kuvan (kuten kaikki muutkin) olen ottanut weheartit.com:ista. Ja sitten vielä semmoinen huomautus, että olisihan niitä kommenttejakin kiva ees joskus lukea.. ;) Mä uskon, että kaikille teille tulee jotain ajatuksia, kun käytte mun blogissa ym. katsotte kuvat tai luette tekstejä, joten miksette voi kommailla? Mä tiedän, että iso osa kumminkin käy mun blogissa joka viikko, lähes päivittäin, joten kauniisti pyytäisin jatkossa kommentoimaan. Just nyt tähän ei oo kaikkien pakko myötätunnosta ja säälistä kommentoida mitään, tajuutte varmaan :) Jos ette millään jaksa/keksi kommentoitavaa, valitkaa ees tuolta jokaisen tekstin lopusta "Toiminnot" -kohdasta :) tai :( , jolloin mä tiedän, mitä ootte tykänny sen kertasesta postauksesta. Ja kiitos kaikille mun lukijoille ja vierailijoille. Hiljaisuudestanne huolimatta ootte tosi tärkeitä <3

5th December 2011
I just wanted to tell you guys that I recently changed my profile picture and I want everybody to be aware that I'm not in those pictures. The pic's are from weheartit.com. And I would be more than happy if you people would comment my blog texts or photos. Or at least choose either :) or :( considering what you liked about the blog text. Those smile's are below every text in the "Toiminnot". Still a big thank you to my readers and visitors, though you are so quiet you mean a lot to me <3

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!