2011/11/29

tomorrow :)

4544098044_d83c820daa_b_large

Tumblr_lhxc1dblf21qd4aqfo1_500_large_large


Voih, kun taas väsyttää :( Onneksi on enää reilut kolme viikkoa koulua ja sitten saa lepäillä joululomalla. Ihan aluksi vain pitäisi selviytyä tulevista kokeista, joita ei sitten olekaan ihan vähän... :/ Olin mun murun kanssa tänään ja en voi muuta sanoa kuin että mun elämästä on tullu täydellistä, kun oon saanu mun toisen puoliskon vierelleni ;) <3

Ja sitten huomennaa.... MAROON 5 HERE I COME!!! Aaah, miten mä jaksan odottaa vielä 24 tuntia?!?!?! :D


Again I'm dog-tired and exhausted by school. I want the Christmas Holidays to start so I can rest a little bit. Today I spent my day with my dear boyfriend and I can't say anything else but that my life has become perfect now when I have got my other half beside me ;) <3

And tomorrow, after a long waiting.... MAROON 5 HERE I COME!!! But how am I able to wait these rest 24 hours?!?!?! :D

_mg_73534_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!