2011/11/13

father's day and other stuff

Hei :)

Tästä tulee epäilemättä piiitkä postaus, koska olen mielessäni pyöritellyt lukuisia asioita, joista olen halunnut boggailla, mutten ole suurimmaksi osaksi saamattomuuteni takia saanut aikaiseksi. Jotenka nyt tässä tulee yksi tämmöinen hirvittävän pitkä litania. Kaikille hyvää joulunalusaikaa (eikös se ole juuri nyt..? :D)!

Sorry darlings, I won't write this post in English because it would take far too much time :(


Ihan ensiksi Hyvää Isänpäivää! Tänään on kaikkien maailman isien päivä ja paljon onnea heille. Itsekin tein omalle isälleni kortin ja aiomme tänään syödä hänen kunniakseen isänpäiväkakkua.

Sitten seuraavaksi tulee tämmöistä yleistä löpinää. Esimerkiksi mun pitäisi olla tälläkin hetkellä tekemässä läksyjä ja lukemassa kokeisiin, mutta nyt on kirjoitusvibe päällä, joten on vaa pakko kirjoittaa nyt, muuten tulee tyhmä olo, jos se ei saa oikeella fiiliksellä tehtyä haluttuja asioita.

Ikävä kertoo, mut mun rakas kultani on luultavasti kipee, joten ei tuu meiän ens viikon leffaanmenosta mitään :( Sitä pitää sitten siirtää.

Ens ja sitä seuraavalla viikolla on koulussa paritansseja :D Uskotteko, se on ihan älyttömän kivaa! Varsinkin valssi. En malta odottaa torstaihin!

Me saatiin äikässä tehtäväksi kirjoittaa artikkeli aiheesta, josta haluaa. Sen palautus on vasta tammikuussa, joten voin ihan rauhas miettii, pohtii ja korjata sitä, kun haluan. Ajattelin kirjoittaa jostain Museen liittyvästä (ylläri!), koska se on varmaan aihe, josta tiedän eniten ja siitä ois muutenkin kiva kirjoittaa. Mut sitten sitä aihetta pitäis vähän kaventaa, koska Muse on niin laaja aihe, että ihan pyörryttää (musewiki -->). Joten ajattelin rajata aihetta yhteen asiaan, elikkäs Musen neljänteen studioalbumiin Blackholes & Revelations:iin. Se on musta aivan älyttömän upea albumi ja siitä kannattaisi muutenkin tehdä se artikkeli, koska siinä itsessään on jo niin paljon asiaa kerrottavana. Eli eikun kirjoittamaan.

Viime perjantaina me ysiluokkaiset käytiin Helsingin Messukeskuksessa Metsämessuilla koulun järjestämänä ja oli kaikin puolin ihan kiva päivä, vaikkei siellä metsäpuolella ollukkaan mitään kiinnostavaa. Vaan tietysti niissä toisissa messuissa, esim. eläinmessuilla ja Outlet Expossa. Siellä oli kaikkea niin ihanaa, etten oikeesti meinannu pysyy housuissani. Jos mulla ois ollu enemmän käteistä, ku se 5€, ni oisin ostanu yhet ihanat harmaat talvikengät ja valkohelmisen rannekorun. Mut ku no money, no funny.

Ja sitten on vielä pakko mainita yksi mahtava asia, että Sydämen asialla -sarjan kahden vikan tuottiksen uusinnat on alkanu! Oon koko syksyn ollu suruissani, kun musta S.A. nyt vaan kuuluu syksyn perjantai-iltoihin, eikä sitä oo sitten tullu, kun se loppui aiemmin tänä vuonna. Mutta onneks se tulee nyt joka arkipäivä kakkoselta klo 17.10 (eihän täs ollu mitään mainontaa, eihän..? ;))

Viime perjantaissa oli myös hyvää se, että käytiin äitin kanssa IKEAssa, syötiin perinteiset lihapullat ja ranskikset ja ostettiin mm. mulle valkosia ja mustia boxeja, joihin sain laitettuu kaikkee sekalaista kamaa, esim. dvd:tä yms. Sekä se oli just hyvää perjantais, että sain viimein uuden kännykän. Onnistuin rikkomaan mun edellisen Nokian tossa lokakuun lopussa ja sit olin vaihtanu jtn 4-5 vanhaan Samsungin simpukkaan, jossa ei pysyny takakansikaan kiinni. Eli torstaina tilattiin uus puhelin Gigantista ja perjantaina sitten haettiin se.


Elikkäs Nokian X3-02 (tottakai hei, suositaan kotimaista!) valkosena, koska mun silmää se miellytti eniten. Osa toiminnoista hoituu näppäimillä ja sitten osa kosketusnäytöllä. Ja sekös musta on varsin hienoa, koska tykkään hirveesti noista perusnäppäimistä, mut oon aina halunnu kosketusnäyttöisen puhelimen, eli tää on enemmän kuin hyvä kompromissi. Pari päivää mulla on toi jo ollu ja vaikuttaa tosi hyvältä puhelimelta. En ees lukenu ohjekirjaa, ku tajusin, et "vitsit, tää on Nokia, ni eihän mitään ohjekirjoi tartte. Tää on niin simppeli." Enkä oo vieläkään tarvinnu :D

Sitten vois vielä kertoilla jouluun liittyvistä asioista, kuten joululahjatoiveista, mutta mä tajusin just, että mun on vaan pakko mennä hoitaa kouluasiat pois alta. Eli ko. asioista lisää sitten ehkä seuraavassa postauksessa. Huomaan, ettei tästä tullut tämän pidempää postausta, koska muutamia asioita jäi mainitsematta, mutta tältä erää on nyt pakko sanoo, että moikka! :)

xoxo Janna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!