2011/10/30

eh, eh, nothing else i can say

Olen pahoillani, tiedän kyllä, että mun pitäisi bloggailla enemmän ja useammin, jotta saisin lisää lukijoita ja kävijöitä mun blogiin ja tää blogi menestyis paremmin. Valitettavasti olen viime aikoina tullut kamalan laiskaksi ja kaikki se aika, jonka kulutan mun kullan kanssa (<3), syö bloggailuaikaa. Mutta ei siinä mitään :) Voisin tässä lähiaikoina väsätä jonkun kivan postauksen, kunhan te ihanaiset annatte mulle aiheen, josta kirjoittaa. Eli nyt olisi teidän tilaisuus saada tietää musta mitä vaan, joten ehdotelkaapas postausideoita tonne kommentteihin :)

I'm sorry, I know I should post more post's and blog more, but right now I just don't have the mood to do it. I know that if I posted more, there would be more readers and visitors on my blog and it would success better, but no can do. I try to create some nice post in a short period of time, but you guys have to give me some subject to write about. Now is the time for you to get to know anything about me, so be nice and leave a comment where you tell me the subject you want me to write about :)

Tumblr_lnd1a9zyqx1qd25bro1_500_large

Tumblr_ltvqrb048d1qf89x9o1_500_large

Tumblr_lnas0etes31qfoetio1_500_large

Tumblr_ltuh6nmtqz1qj1ngpo1_500_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!