2011/08/19

my sweetest thoughts






Hei!
Oon koko päivän potenu hirveetä makeannälkää ja siispä olen syönyt kaloripitoisia kaakaomuroja, meinannut ottaa 50 grammaa suklaajäätelöä ja tehdä extrasokerista marjavaahtoa. Karkki on pyöriny mielessä koko päivän ja oon pohtinu, että nyt lähen kauppaan ja ostan 2 kg irtokarkkeja, 10 tikkarii, kaks pussii vahhtokarkkeja, kolme levyy Fazerin Sinistä yms yms... Onneks asun kaukana lähimmästäkään kaupasta, joten on vaan ollut pakko kestää, vaikka himottaakin niin kovasti.. ;) Tää (toivottavasti hetkellinen) karkinhimo johtuu varmaan siitä, ku oon tullu iltapäivisin bussilla kotiin ja kaverit on käyny kaupassa ja sitten syöny ostamiaan karkkeja dösässä ja mä oon vaan sanonu, että "ei kiitos". Arvatkaa vaan, kuinka mulla nytkin on vesi kielellä, kun ajattelenkin karkkia ja sipsiä (ja noita kuvia valitessa menin totaalisesti sekasin...) Apua, ei mul yleensä tämmöisiä oireita ole karkin syömättäjättämisestä. Mitä on tapahtunu.. :?

Onks teillä koskaan tällasta mahdotonta makeannälkää, jota ei pysty sammuttaa?


I've wanted candy all day so bad that I could kill some one to get it. I want candy, chocolate, crisps... NOW! Help me! I want something sweet, anything will do.. ;)

Do you guys ever have this kind of extremely torturing sweet hunger?


Photos from weheartit

2 kommenttia:

  1. You are so sweet hun. :) Your blog is great, i like! <3 come and visit my blog, that makes me happy. <3 Lots of love. :)

    ♥♥♥

    www.thebeadayse.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Thank you so much for your comment Ayse! It really made my day <3 I visited your blog and it's just amazing! Sehr schön!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!